Lönespec och jobbtagg

Nej, ni skulle ha sett mig nu, naken på golvet med näsan i datorn eftersom jag inte stoppat i linser än så är jag helt blind. Dags att göra något åt båda sakerna men först så tänkte jag bjuda er på ett inlägg så ni inte tror jag glömt bort er.

14 timmars sömn inatt. Känns som en bra förberedelse inför kommande kvälls och nattpass. Igår så kunde jag dock inte somna direkt. Var för pigg för det. Då kom Pk på leken "Gissa korven". Haha. Somnade skönt efter att vi lekt färdigt.

Fick min lönespec, känns bra att det kommer in pengar på kontot imorgon. Verkligen need på det. Efter att jag sovit jobbruset av mig imorn så kommer jag och Pk bege oss till rusningen i Birsta. Känns inte sådär otroligt pepp att åka ut dit när det är löningshelg eftersom jag har hört att det ser ut som en myrstack alla andra dagar också. Ska bli roligt dock eftersom vi ska köpa ringar till nästa helg. Dags för the next step eller vad man ska säga. Jag gillare!



You know you love me
XoXo Camme Swe

Kommentarer
Postat av: malleh

Haha, gissa korven? o:



Men oj, ska ni förlova er? Fan vad gulligt. :)

2009-07-23 @ 17:29:59
URL: http://santhic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback