Harry fuking Potter

Hejsan.

Igår var vi på premiären av Harry Potter. Självklart var jag taggad som fan eftersom jag är ett big fan av böckerna. Filmen var hela 2.30h lång och en jävla besvikelse. Jag fattar inte hur man kan göra en sån bra bok till en sån förbannat seg och tråkig film? Alla scener där det ska vara världen fighter, som är det mest spännande i boken, är borttagna. Jag menar hur fan kan man ta bort allt det bra? Det måste vara som Pk sa att det antagligen är för att de ska slippa sätta åldersgräns på den och tjäna mer pengar. I vilket fall är jag besviken. Den sämsta HP filmen hitills.

Just nu vill jag att min kusin Katja ska höra av sig för jag vill umgås!

You know you love me
XoXo Camme Swe
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback