Ehu

Hellu!

Äntligen är helvetesveckan på jobbet över. Jag har verkligen slitit som fan och haft massor av pass. Värmen har inte gjort det hela bättre. Man har varit så slut och temperaturen har legat på 26 grader där man ska slita.

Till veckan väntar endast fyra pass med början inatt. Två nätter och två kvällar. Det kommer att kännas helt underbart! Jag kommer faktiskt hinna träffa min pojkvän den här veckan som är på ingång.

Gatufesten har jag skippat totalt. Som Jesper på mitt jobb så fint sa, "vem fan vill betala för att göra av med pengar?" Och han har ju så rätt, bara skitartister så det enda jag ahde spenderat tid på skulle ha varit öltälten och att slänga pengar på bira. Jag känner mig själv för bra.

Imorse så kom Pk in med frukost på sängen. Det var så gulligt att jag nästan blev lite blöt i ögat. Vi har varit tillsammans länge men han är ju inte den romantiska typen direkt men han kan när han bara vill och detta var första gången han kom med frukost så jag blev rikitgt glad!

Nu ska jag slappa framför tvn. Blir en lugn dag eftersom jag börjar jobba 00.00

You know you love me
XoXo Camme Swe
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback