Brittisk gaypop!

Brittisk gaypop och annat konstigt dunk som inte passar mina öron är vad jag får vakna till när Pk bestämmer musiken. Att lyssna på musik som man hatar får en att må dåligt och den här musiken är kräkvarning. Nu spelar han dock lite Sonata Arctica men jag antar att det är min playlist. Hoppas han inser snart att den är awesome så slipper jag lida.

Annars var jag på bilbingo igår med Linda och Jossan. Det var nice men som vanligt så vann jag inget, jag har aldrig vunnit på bilbingo!

Ikväll så blir det till att jobba sedan så gör jag helg. Det ska bli härligt eftersom jag verkligen ser fram emot den här helgen. Jag måste dock erkänna att jag mår lite smått dåligt över att det är torsdag och ni vet väl vad det betyder? Det betyder att Takida spelar på storsjöyran ikväll medans jag står på posten och sorterar brev. Åh, jag hoppas de tittar förbi sundsvall så fort nya plattan kommer!


You know you love me
XoXo Camme Swe
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback