Swing swing

Hej fittsöndag!

Hade detta varit den gamla goda tiden så hade vi suttit hemma hos mamma ett helt gäng med folk, vi hade kikat film, pratat skit och då och då så hade vi gått ut på altanen och rökt. Dock så trivs jag med min nuvarande vardag som har spenderats med min fis framför tvn och så har det blivit en del bokläsande "14år till salu". En bra och hemsk bok som handlar om en tjej i Sverige som börjar sälja sig själv på internet. Den är riktigt hemsk och verklighetsbaserad vilket gör det hela ännu värre.

Igår så var det mening att jag skulle jäsa med mina flickor men då pappa ringde och frågade om jag kunde vara barnvakt till Pontus så kände jag att jag lika gärna kunde ställa upp. Pontus kom hit vid fyra och det var inte direkt kämpigt att passa honom. Han klarar sig så fint bara han får spela lite tv-spel.

Imorn är det skola som gäller. Får se till att hålla igång nu eftersom vi snart ska ut på praktik och så kommer jag ju missa lite nästa vecka då vi drar på kryssning.

Nu ska jag kolla på amerikaner som skämmer ut sig i Japan.

PYSS

Kolla min sötunge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback