Street of dreams

Hej igen!

Har bara för ett tag sedan klivit upp ur sängen. Sitter just nu och lyssnar på partymusik och taggar inför morgondagen. Ikväll så ska jag bege mig till Pappo där jag och Malin ska sova. Imorn så ska vi börja vår morgon med en alkoholfrukost innan vi drar ner till stan och bussen som ska ta oss till båten. Det kommer bli så roligt! Vi är verkligen massor med folk som ska åka den här gången. Det här är ju faktiskt min femte gång på den här båten. Cinderella <3

Jag satt precis och läste Katjas blogg och hennes inlägg om otrohet. Jag måste säga att det där med "en gång otrogen alltid otrogen" nog inte stämmer. Jag tror det är just så att har man varit otrogen en gång och ens partner fått reda på det så borde man förstå vad man har att förlora. Jag kan egentligen inte fatta varför man ska vara otrogen. Jag menar om man verkligen älskar en människa och är tillsammans med den varför ska man då leta sig till någon annan? Det är ju ingen mening att ha en partner om man inte är nöjd? Dock så ska jag väl inte analysera sönder detta eftersom jag inte har en aning om hur en människa som varit otrogen tänker. Har försökt få reda på det men det finns inga bra svar. Sedan så är ju frågan vart man drar gränsen för otrogenhet? Jag såg på Dr Phil en dag och han sa något som var så himla bra. När du gör något som du smyger med från din partner då är du otrogen.

Nog pratat om otrohet. Jag blir bara less. Nu ska jag göra mig två äggmackor sedan duscha. Om ni vill se bilderna från helgen så hittar ni dom här: http://camillagarefelt.bilddagboken.se/p/main.html?#0

PYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback