Som en fitta i stormen

Hejsan bloggen!

Tänkte vara snäll och bjuda er på ett riktigt inlägg eftersom det var ett tag sedan jag bjöd på mig själv. Igår så vaknade jag som vanligt för sent. Kände mig stressad och ringde syrran för att kika om hon ville med på hockey. Hon var taggad så då ringde jag Katja och hon var också supertaggad. Blev till att ta en fika med mamma och syster och sedan bege sig till det gamla kära Ljustadalen. Besökte Titanic och köpte en tonfisksallad. Katja kom till mamma och vi begav oss ut till Timrå. Igår var det ju faktiskt länsderby, slaget om västernorrland som man så fint kallar det. Det var kamp och det var fest och det var drag och det var kärlek från hela mitt hjärta! Vi vann med 4-1 mor det hatade modo. Behöver jag utrycka mig kärlek till Timrå Ik mer? Efter matchen blev det hem och lira lite WoW. Yes, jag är ganska dålig men jag ska bli bäst!

Idag så har jag faktiskt varit duktig och pluggat. Har hunnit igenom halva hemtentamen som ska göras innan måndag. Känns riktigt härligt. Det är sju kapitel så det är skönt att ha lite avklarat. Har myst framför tvn med min mysis och ätit potatisbullar vilket var sjukligt gött, en underskattad maträtt enligt mig.

Har nyss haft en diskussion med Pk om hur annorluda folk kan se ut om man jämför med bilder på nätet. Oftast så är väl folk så jävligt mycket fulare då man på bilder kan framhäva sin bästa sida.. Jag som tycker att jag tar ganska fina bilder på mig sjäv men tydligen så säger Pk att jag inte alls är lika mina bilder.. Han tycker att jag är mycket fulare på dom. Vet inte om jag ska ta det som en komplimang eller vadfan?

Nu ska jag ta och slappa framför tvn för sedan ska jag och Pk spela lite WoW tillsammans. Det ska tydligen gå 300% snabbare att levla då! Yay!

Tur att jag är snyggare irl

PUSS

Kommentarer
Postat av: katja

DU ÄR SÅ SNYGG!

haha fan vad jag skrattade på din bdb :D haha du är så rolig kusin!

2009-01-07 @ 12:45:25
URL: http://zetterbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback