Prostitute

Hejsan bloggen!

Har varit lite dålig på att uppdatera så jag tar och slänger in ett inlägg. Var på skolan i måndags och som vanligt så blev man less direkt när man var där. Jag och min skoltrötthet.. trodde det skulle bli lättare nu när det är komvux men nej. Blev lite glad eftersom jag träffade Erica där och så har jag lite fler sexskadade människor i klassen så när man kan snacka om sex så rinner tiden iväg och sedan är det hemgång! Tänker inte ens skriva om hockeyn som jag såg igår. Timrå gjorde mig besviken både i första och andra perioden. Att förlora mot Modo är alltid extra hårt.

Idag har jag haft en hempluggardag. Inte direkt pluggat men jag har spelat WoW med min sötnöt! Han var så trött imorse så han försov sig. Han stannade hemma med mig dårå. Det har varit rätt mysigt. Är ju faktiskt vår 18månaders dag idag. Tiden går sjukligt fort and I'm still in löööve! Vi har svullat i kinamat och nu sitter jag här och mår illa av mättnad. Endå får jag i mig godis, hur kommer det sig att allt gott alltid går ner?

Imorn ska jag egentligen till skolan men jag är för fattig för att fylla på busskortet så jag har inte råd att åka dit och jag har inte råd att handla lunch så jag blir nog hemma. Det ligger under min stolthet att behöva låta Pk betala. Fytusan. Ska jag ha saker ska jag kunna betala dom själv.

PYSS

JAG
ÄLSKAR

SÖTBAJS

Kommentarer
Postat av: alix

sv: ok,skanog ge det en chans iaf! kan ju ta bort den om jag verkligen vantrivs sen:) haha, men vilken otur :( går det inte att fixa då?

2009-01-14 @ 14:57:18
URL: http://alixf.blogg.se/
Postat av: Lina Tallberger

Svar: thanks ;) Men håll ut, snart så är du redo också! :)

2009-01-14 @ 16:36:43
URL: http://linatallberger.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback