När du har tomt på rullen

Godmorgon!

Måste ta och berätta om kvällen igår. Kikade självklart på hockeyn som Timrå skulle ha vunnit om det inte vore för att videodomaren var så äckligt feg. Fyfan. Var nog mest förbannad efter det så det tänker jag inte ens skriva om för då blir jag bara arg igen. Efter matchen diskade jag och sedan gick jag in på toa för att dra en kissning. När jag kissat färdigt så märker jag att papperet är slut. Ropar på Patrik att jag behöver toapapper. Då säger han "Men det finns inget för det är slut" Jag känner att jag håller på avlider, ilskan från matchen och sedan det här? Det var ju han som kom men en ny rulle igår! Kunde han inte ha sagt att det var slut så kunde jag ha handlat mer? Det är så typiskt killar. Jaja. Jag får kliva upp utan att torka mig. Han går och lägger sig för han skulle upp tidigt idag. Jag sätter mig vid dattan och sedan känner jag det som jag absolut inte vill känna.. Satan jag var bajsnödig!

Drog på mig en jacka och klockan var ju bara 23 men det blåste fittgtkallt ute. Väl inne på statoil så tar jag ett pack med toapapper men tänker att det ser fult ut om jag bara köper det. Det känns som att då kommer alla veta att jag ska hem och bajsa. Tar tag i en veckorevyn men när jag står ikön så inser jag att fan, nu ser det ut som att jag ska hem och bajsa och läsa tidningen. Tar tag i ett juicepaket för att känna mig bättre och när jag ska betala så flinar killen i kassan men han säger att jag får ta en till juice gratis. Han bjöd på den. Undra om han kunde se hur otroligt skitnödig jag var?
Behöver jag nämna hur skönt det var att komma hem och pressa?

Nog pratat om bajs. Nu ska jag kika tv och käka frukost.

PUSS
Kommentarer
Postat av: Lina

HAHAHAHAHA du är så fruktansvärt sköön :D

2009-01-09 @ 13:35:18
URL: http://linatallberger.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback