Impulse

Hejsan folket!

Tänkte
vara snäll och uppdatera min blogg eftersom jag varit lite dålig på det. Jag börjar med att berätta om min lördag.

Dagen började med jäs och sedan så fick jag åka bil ner till stan med Pk och hans kompisar. Inte så mysigt att sitta inklämd i en bil med grabbar och så är det någon som släpper sig. Det var brutalt kan jag lova! Var nere på stan ett tag och träffade Katja sedan så fick Pk fixa lite öl till mig. Jag och Katja begav oss till Ljustadalen där vi hämtade upp Pappo och sedan så begav vi oss till pappa för att kika hockeyn och dricka lite hockeybira. Hockeyn gick som den gick så vi begav oss ut i stormen och befann oss sedan hos Katja. Vi drog igång förfesten och Emelie kom. Vi hade en riktigt galen tjejfest. Satt och sjung gamla sköna låtar, dansade och snackade skit. Awesome! Vi tog bussen in till stan och begav oss till krogen där vi hängde i baren och dansade loss på golvet. Efter ett tag fick jag sms av Pk att vi skulle komma dit så vid två tiden typ tog vi en taxi dit och sjöng och spelade GH. Sedan slog min brutala fylla till och jag la mig i sängen och spenderade resten av natten med att tömma magsäcken. Tusan vad jag hatar att kräkas.

Söndagen började dåligt. Mina brutala bakfyllor är ett faktum. Jag kommer nog aldrig att komma undan dom. Låg i sängen väldigt länge och jag tror att det bara var Pk och Jonas som mådde bra. Jag Felix och Martin var döda. Jag trotsade mitt illamående och begav mig på en promenad till pizzerian med Jonas och Pk. Efter att ha fettat lite kändes det bättre. Pk's kompisar drog hem så vi lirade lite wow. Sedan kollade vi lite anime och efter det blev det tidigt i säng. Vi var slitna efter helgen.

Imorse orkade jag egentligen inte kliva upp men Pk taggade mig. Blev till att fara till skolan där vi varit drygt en timme för att få uppgifter. Nu sitter jag här och ska äta min sallad som var min matlåda.

Förstår ni att jag ska åka på kryssning om två dagar? Känner mig fortfarande sliten! Dock så är kryssningarna sjukt mycket roligare än en krogkväll. Jag kommer bli sjukligt taggad snart.

Bilder från helgen kommer att komma så fort Katja skickar dom.

PYSS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback