Happy New year

Hejsan bloggfolket!

Idag så borde det vara så att jag ligger ner och är äckligt bakis men så är inte fallet. För första gången på 5 år så har jag haft en nykter nyårsafton och det känns faktiskt rikitgt bra.

Gårdagen började med att jag klev upp och städade lägenheten. Sedan blev det en dusch och så tog jag på mig finkläder och lockade håret och gjorde mig fin. Lagade mat, fläskfilé champinjoner och hasselbackspotatis med beasås. Smaskigt värre var det. Till efterätt blev det glass och maränger. Jag och finisen kollade film och sedan vid halv tolv så vandrade vi ner till hamnen där det var det brutalaste fyrverkeriet jag någonsin sett. Det var riktigt mysigt att stå med min älskade Patrik och fira det nya året. Efter hamnen så vandrade vi hem och gick och lade oss.

Idag så sov jag riktigt länge. Vaknade och tog en varm dusch. Sedan kom mamma och vi for till Ica Maxi och handlade. Sedan har vi ätit lite kinamat och druckit kaffe och snackat skit. Min mamma är snäll trots att hon är lite knäpp. Meningen var egentligen att jag skulle plugga idag men det hann jag liksom inte med och just nu orkar jag inte. Har ju faktiskt 12 dagar på mig innan skolan börjar så jag behöver ju inte stressa ihjäl mig.

Imorn ska jag jobba hela kvällen så jag få väl låtsas att det här är en jäsfredag.
Nu ska jag renska lite grillad kyckling som jag köpt och så ska jag koka ris.


PYSS
Kommentarer
Postat av: katja

hahah aa jag vet skrattade jag med, såg filmen med otto, och enligt min mening så är den faktiskt bra!! :D

2009-01-02 @ 17:43:36
URL: http://zetterbergs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dålig update, bitch!

2009-01-04 @ 01:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback