För att fira

Godkväll folket!

Tänkte ta och smyga in ett inlägg om min dag innan jag beger mig till sängen. Det började med att jag åkte hem till Ljustadalen. Rensade ut en massa ur garderoben och sedan var det hockeydags! Drack lite bira och njöt av att se mitt underbara lag ta hem ännu en vinst, älska Timrå!

Efter hockeyn åkte jag in till stan för att möta min snopp och så åt vi på kebab city och sedan bar det iväg till bion. Vi firade vår 18 månaders dag som egentligen är på tisdag men då är vi båda för upptagna. Vi såg i vilket fall på Yesman som faktiskt var riktigt sevärd. Massor med skratt och snacks så nu är min mage i uppror. Tur att vi har toapapper hemma!

Imorn ska jag skriva en bokrecension men jag ska också ner på stan för att äta buffe på Saigon med Erica. Vi har suktat efter kinamat båda två och satt även och pratade om det när vi fikade på stan. Det ska bli riktigt smarrigt.

Nu ska jag kika klart på scream 2, inte lika läskig som den var när man var mindre men jag kan lova att jag hoppar till en del.

Godnatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback