daddys house

Hejsan!

Idag har jag betalat in lite pengar till kryssningen som sker på onsdag, taggad! Sedan så har jag käkat kina buffé med min Erica, riktigt mysigt måste jag få säga. Just nu så sitter jag hemma hos pappa vid Pontus dator. Musplattan är alldeles klibbig för han sitter här och äter godis som den lilla busungen han är.

Blir kvar här ett tag för att sedan bege mig tillbaka till min finis. Han har besök från kompisar så jag tänkte att dom ska få svettnörda och vara lite grabbiga ifred så inte jag sitter där som en jobbig flickvän. Fast jag är ju faktiskt världens coolaste tjej om jag får säga det själv.

Imorn så blir det krogen. Förfest i Ljustadalen med mitt sköna gäng. Ska bli riktigt roligt och vi ska ladda upp inör kryssninge. Har lånat supefina kläder av min syster så jag känner mig mer än redo. Nu ska jag vara lite social med de som är hemma.

PYSS

Kommentarer
Postat av: carro

jag vill ha tbx mina klänningar sedan (A)

2009-01-25 @ 12:32:00
URL: http://carolinegarefelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback