Curly camme

Hejsan!

Har spenderat två timmar av min dag på ett café med min Erica, gudars vad jag har saknat den slynan. Att man kan ha så himla mycket gemensamt som vi två har? Puss på henne!

Har fått en ny telefon idag. Känns lite fint eftersom den jag hade var redo för avlivning. Meningen är nu att jag ska sätta mig och plugga. är grymt otaggad men jag tänkte att det bästa måste vara om jag får klart det så jag kan jäsa sedan i helgen. på måndag är det ju dags för skolan igen liksom.

Igår så satt jag och kikade på grammisgalan. Kan inte fatta hur takida inte kunde vara nominerade i en enda kategori. Dock så bjöd dom på ett underbart uppträdande och jag kan inte få nog. Längtar till våren då deras nya album ska komma. det börjar ju bli dags nu.

PYSS

För er som missade världens bästa band.
Och världens snyggaste Robert

Kommentarer
Postat av: Erica

jag är nog kär i dig...

2009-01-08 @ 19:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback