Cinderella

Hejsan

Har nyss kommit hem från en fika på stan. Innan det så var jag på skolan och sedan på min praktikplats och hälsade på. Jag ska ju ha praktik på ett dagis i en månad. Börjar på måndag.

Tänkte ju ta och skriva lite om min kryssning. Det började ju med att vi vaknade på morgonen hemma hos Pappo. Det första vi gjorde var att börja alkoholintaget. En bira och en cider och sedan begav vi oss till stan. Bussen till sthlm gick klockan tio och då fortsatte vi vårat drickande. De flesta var taggade utom Katja som hade spytt hela natten men vi fick igång henne lite senare. Väl på båten fixade vi oss och sedan var det buffé. Jag måste få säga att jag älskar buffén på den där båten. De har verkligen allt. Sedan är det ju all you can drink till maten men jag var mest sugen på cola då. Efter maten begav vi oss till tax free'n där det inhandlades alkohol och sedan blev det förfest i Malin och Pappos hytt. Vi lekte sjukt roliga lekar och sedan begav vi oss till baren. Vi fick ett grymt bord på tredje våningen där vi såg hela dansgolvet. Vi satt och sjöng Lasse Stefanz och beställde drinkar som gudar. Jag hittade även den bästa drinken i världen. Tror inte dom har den här i Sundsvall men den hette Baccardi strawberry och det var liksom slush (stavningen?) liknande. Det var lite kul för man var tvungen att dricka fort annars smälte den och den var så kall så det blev brainfreeze hela tiden.

Efterfesten hölls i Pappo och Malins hytt. Vi satt mest och rökte, drack och snackade skit. Sedan blev det sängen och vill ni veta en sak? Jag var aldrig riktigt askalas på båten men endå hade jag sjukt roligt och jag slapp bakfyllan! Hur skönt som helst.

Vet ni hur mysigt det var att komma hem till Pk igår? Jag har saknat ihjäl mig kan jag lova. Idag ska vi mysa och äta lövbiff. Meningen var att vi skulle på bio med Katja och Otto men filmen vi ska se, I taket lyser stjärnorna, har ju premiär idag så det fanns inga biljetter. Blir bio imorn istället. Bilder från kryssningen kommer senare.

PYSS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback