Årets svenska grupp

Hejsan!

Fick min önskan uppfylld idag då läraren var sjuk och man fick vara ledig hela dagen. Tog en lång sovmorgon, katja kom hit och sedan har vi följt med mamma och carro på lite fika. Blev sedan en sväng till Ljusta där jag lånade superfina partykläder inför krogen och kryssningen.

Nu
har jag suttit och njutit av supergod sallad, kikar på Rockbjörnen där Takida blev bästa svenska grupp. Dom var mest självklara enligt mig. Finns inte många låtar som har mer betydelsefulla texter. Gratz till mitt älskade band!

Nu får vi ju inte glömma något annat som finns i mitt hjärta. Jag pratar om Timrå Ik som just nu leder mot Brynäs med 4-1, segern känns självklar och det känns så skönt att de har hittat formen så här innan slutspelet.

Nu ska jag njuta vidare av Rockbjörnen.

PYSS


WoWCamme
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback