A modern myth

Godmorning!

Igår så var jag i skolan. Var dock nära att jag aldrig gick dit. Pk drog och tjatade i mig på morgonen och till slut fick han faktiskt upp mig. Hade komunikation hela dagen och jag var inställd på att det skulle vara svintråkigt men det var istället sjukligt intressant. Vi pratade om vilken position man har i familjen, om man är äldst, mellan barn, yngst eller ensambarn och hur man blir som person pga. detta. Det som var helt otroligt var hur alla saker stämde in. Det blev en intressant skldag helt enkelt. Efter skolan for jag hem och väntade på Pk sedan blev det foodtime. Pommes och korv, finmiddag ftw!
Efter maten så blev det lite wow-spelande innan vi hoppade ner i sängen. Låg och kikade lite anime och sedan så skulle vi sova tidigt men vi låg och pratade massor. Jag tycker om pratkvällar, man ligger i mörkret och pratar om allt från det mest oseriösa till saker som man tänkt på länge och velat få ut. Mysigt enligt mig. Sedan somnade jag medans jag höll om min sötnöt.

Nu har jag nyss vaknat och ska iväg till tvättstugan. Det får inte gå för långt mellan gångerna man tvättar. Hatar när man har samlat på sig hur mycket som helst. Funderar på m jag ska orka tvätta sängkläderna men vi har så jobbigt torkskåp så man måste vänta tusentals timmar innan det blir torrt. Ja i vilket fall så är det fredag och eftersom jag ärligt talathar 0kronor på kontot så händer det inte ett skit. Imorn ska jag dock kika på film med lite tjejer ch tagga inför kryssningen vi drar på den 28e.

Nu bjuder jag på en lista som jag fann på Linisens och Katjas blogg. Bra tidsfördriv:

Vad heter ni?: Camilla och Pk
Hur träffades ni?: Först var det väl lunar och msn. Sedan ville han bo hos någon i sundsvall under gatu festen och jag satt vid datorn svinfull och sa att "du kan bo hos mig". Sedan kom han och vi blev lite småkär.
Hur länge har ni varit tillsammans?: 1,5 år
Är ni förlovade?: Inte än
Har ni barn?: Nej men det kommer när tiden är rätt
Vem sa "Jag älskar dig" först?: Det var han. Jag tror aldrig jag blivilt så glad innan det!
Vem är äldst?: Pk eftersom han är 22.
Vem är längst?: Haha, är jag längre än någon?
Vem sjunger bäst?: Svår fråga. Måste säga jag, men vi låter som kråkor båda två.
Håller ni i handen på stan?: Oftast
Var nån av er oskuld när ni träffades?: Nej
Kände ni varann innan ni blev ihop?: Vi hade ju pratat på msn och så men vi kände inte direkt varandra.
Vad har ni gemensamt?: Den sjuka humorn och vårat sjuka beteende.
Blev du kär i första ögonkastet?: När han kom och bodde hos mig så föll jag ganska hårt
Har ni någon speciell låt?: Misery buissnes lyssnade vi på massor.
Har ni stora framtidsplaner?: Inte direkt värsta stora men båsa ser en framtid tillsammans
Har ni gråtit i varandras armar?: Ja det har vi verkligen gjort
Har ni varit utomlands tillammans?: Nej, om inte kryssningarna till Åland räknas, haha
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?: Ja, pussis
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?: Han bodde i Sollefteå så det var ju typ 15 mil och massa bussresor.
Blir du lätt svartsjuk?: I början men sedan skärpte jag mig men nu är jag brutal igen  men han får skylla sig själv att det är så
Brukar ni bråka?: Det är inte ofta som vi direkt bråkar men vi brukar ha en del diskussioner
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel?: Jag älskar området precis ovanför snoppen. Mums på det.
Vad använder ni för preventivmedel?: Jag äter p-piller
Hur skulle ditt liv se ut utan den du älskar?: Skulle nog supa mycket mer för just nu älskar jag att umgås med min prins!
Bästa presenten han gett dig: Älskade den stora presentlådan med dolce gabbana parfymen the one och så var det ett party stick med och en body lotion.

PYSS

Kommentarer
Postat av: alix

sv: ah det har duju rätt i :) finns så mycket roligare saker än tänder :D

2009-01-17 @ 00:06:47
URL: http://alixf.blogg.se/
Postat av: anette

haha lite ibland :D

2009-01-17 @ 17:21:29
URL: http://anetteforsgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback