Why so awake?

Godmorgon!

Som jag sagt tidigare så har jag fel i hjärnan på helger nu för tiden. Var så fasligt trött igår kväll. Efter praktikens så handlade jag lite och när jag sedan kom hem så hade jag timo minuter på mig att äta. Hann slänga en puss på Pk sedan bege mig till jobbet. Klockan tio var det slut och när jag kom hem från Posten så var jag så farligt trött. Kollade lite tv sedan blev det duschen och sängen.. Drömde konstiga drömmar om hur jag slog en tjej i en kassa. Dom skulle försöka få mig att betala böter för detta men jag var så rädd om mina pengar at jag blev förbannad!

Klockan är nu 8 och vi har varit vakna i en halv timme. Hade det varit en vardag hade jag enkelt kunnat ligga och sova nu men nej.. nu är jag helt pigg och allting. Jag som ska vara tröttast i swe och äntligen har tillfälle att sova länge, jag vaknar liksom.

Tur att det är lördag. Vi håller på kikar om någon ska ha den tidiga tvättiden. Vi ska ta den annars istället för att börja tvätta elva. Pk tycker det är pinsamt, "Tänk om någon kommer?" Dom får skylla sig själv om dom inte går på sin egen tid liksom.  Vore ju skönt att få bli av med tvätten tidigare. Ska även passa på att städa lite idag och sedan så ska vi käka mat från blå kiosken. Godaste kinamaten i den här stan. Sedan blir det självklart melodifestival och godis.

Imorn far vi till solle.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Miwa

Patrik? :O Varför skulle han?.. Han snackar väl iofs alltid lite skumt sådär, haha! :) men de har vi i princip alltid gjort, så de é ju bara skit ändå.. :) "jag i ditt anus" va det sista han skrev.. om de é snusk, kan nog bara du avgöra?

2009-03-01 @ 14:58:15
URL: http://nogg.se/Miiwa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback