Skada

Godkväll

Tänkte att jag hinner slänga in ett fint blogginlägg innan jag ska duscha och hoppa i säng. Har nyss klivit in genom dörren. Kom hem från ett postenpass. Har spenderat kvällen med att arbeta och lyssna på hockey. I love hockey! Kul att Foppa fick göra ett mål. Hoppas alla modoiter är riktigt nöjda nu. Jag menar nu har han ju fått göra något för hela han är ju trasig så den blivande skadan är ett faktum. Dock hoppas jag på både Timrå och Modo till en slutspelsplats. Känslan av då vi slog ut dom förra året känns i hjärtat om jag blundar och tänker tillbaka. Mums! Timrå ligger just nu sexa och jag vet att vi inte är säkra. Tabellen är snuskigt jämn så jag ska inte vara alltför kaxig. Dålig karma.

Nej nu måste jag börja dona för sängen. Imorn har vi Pippifest på dagis så jag måste upp extra tidigt imorn och fläta håret och måla fräknar. Självklart ska jag vara pippi. Alla ska vara utklädda och vi ska äta pannkakor. Sedan imorn på kvällen så ska jag och Pk på bio. Fredag den 13e. Vi har faktiskt vår 19månaders dag. Alla orsaker att fira är bra saker.

PUSS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback