Räck mig din hand

Hejsan folket!

Hoppas ni har haft er en trevlig helg. Igår så var det en skön lördag. Började med att jag passade på att städa lite. Sedan så åt vi hemmagjorda hamburgare. Riktigt gott men vi fick knappt i oss något så det blir till att äta det idag med. Mot kvällen så begav vi oss ner till bion där vi mötte Katja och Otto. Vi såg "I taket lyser stjärnorna". Den var riktigt bra och sorglig men boken var mycket bättre än filmen. Dock så brukar det ju vara så när man gör en filmatisering av en bok. Efter bion så gick vi hem och sedan blev det WoW spelande fram till klockan tre. Sedan somnade jag brutalt kan jag lova.

Idag
vaknade man inte alltför sent. Klockan elva slog vi upp våra ögon och det var väl mest för att solen lyste in så himla mycket. Man märker verkligen att det börjar gå mot vår. Nu så har jag precis gjort mig färdig och ska slå en pling hem till Ljsutadalen för att se om någon är hemma. Ska lämna massa godis till min bror och så måste jag hämta täckbyxor så jag inte fryser ihjäl när barnen ska leka ute på pratiken. Får se om jag får med mig min nördiga pojkvän till Ljustadalen. Han är svårövertalad när han sitter vid sin datta.

PYSS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback