Måndagsbarn

Hallå där!

Tänk att det redan är söndag, helgerna går ju så otroligt fort jämt och imorn börjar min sista vecka på APU:n. Så tåkigt! Kommer bara att längta tillbaka. Det känner jag redan nu. Jag är även otroligt pank så helgen har spenderats hemma. Ni får förvänta er det av mig ett tag. Jag kommer få en dålig lön som ska gå till hyran och sedan måste jag även spendera lite på det här hemmet. Vi är ju två som bor här och även fast min snygging har pengar så skulle jag aldrig låta han betala för att jag ska dra ut och supa. Om jag nu så gärna skulle vilja bege mig ut och supa så ska jag faktiskt ha råd med det själv och det har jag verkligen inte just nu.

Annars kan jag berätta att vi ska äta heta kotletter idag och bara ta det lugnt. Imorn drar det igång igen med tidiga mornar men det är lugnt. Efter den kommande veckan så är det ju sportlov som gäller. Otroligt skönt!

Nu ska jag ta och kolla maten så den inte blir förstörd.

PUSS
Kommentarer
Postat av: malleh

Ja! Men se The Orphanage!!!!! asnice imo.

2009-02-24 @ 00:53:05
URL: http://santhic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback