Keep you much longer

Godkväll kära bloggläsare!

Idag så har jag arbetat på dagiset. Hade lite utvärdering där idag då min lärare var och hälsade på. Fick massvis med beröm och det är så pinsamt när man sitter i ett rum och får höra en massa bra saker. Man sitter och ser ful ut och kan inte sluta le. Det är ju liksom alltid roligt att få höra att man är duktig, annars skulle ju ens slit vara helt meninslöst.

Efter jobbet så tog jag en kopp kaffe med mamma sedan inhandlade jag sallad och for hem. Har ätit mest sallad men även lite pommes och köttbullar idag. Jag har ju blivit helt besatt i avokado! Det har alltid varit smaskigt men helt plötsligt är det superduper smaskigt!

Jag känner mig tröttast i swe just nu men klockan är bara 20.22. Kan ju inte hoppa i säng redan. Egentligen borde jag skriva lite frågor som jag ska ställa till skyddsombudet på min arbetsplats men just nu känns det som att min hjärna inte riktigt hänger med. Får nog göra det imorn. Fast imorn ska jag ju jobba.. får se om jag hinner. Kan nog knåpa ihop lite frågor medans jag äter sallad innan work.

Nu ska jag ta en dusch och sedan får vi se om det är dattan eller sängen som lockar mest.

PYSS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback