Hårmodell

Hejsan!

Idag
har jag som vanligt varit på dagiset och arbetat. Efter det blev det hem och laga mat och bara vara. Ska jag vara ärlig så har jag väl mest spelat wow och nu ska jag ta en dusch innan jag ska se på tv. Trevligt trevligt enligt mig.

Det som kommer att bli mest spännande den här veckan är torsdagen. Först fyller min förskola 30 år så det ska vi fira med fest där och tidningen och massa sånt ska komma, klockan tio så ska jag vara hos frisören för jag ska vara hårmodell. Minst fem centimeter kommer att ryka och man måste verkligen vara öppen för deras förslag. Det var kraven. Hoppas på något sniggt! Sedan på torsdagkväll så ska jag på afterwork med mitt postjobb. Vi ska på biteline och bli bjudna på buffé av studentconsulting och så blir det en öl och massa info och skitsnack. Typ första gången jag längtar till en torsdag!

Nu duschen och ikväll blir det tidigt i säng. Det här med att hänga med i barnens tempo tar kål på mig!

PUSS


I miss my slyna
Kommentarer
Postat av: katja

men ska vi se film på lördag då eller nått? :) love you girl!

2009-02-18 @ 16:57:52
URL: http://zetterbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback