Godspeed

Hej Hallå!

Nu har jag varit snål med att uppdatera, dåligt av mig! Har dock inte hänt så mycket så ni har nog inte missat något heller. Känns som att livet rullar på som vanligt. Vakna, jobba, äta, ibland jobba igen annars jäsa, sova och om från början. Tur att veckorna går fort och tur att det var löning idag. Dock var inte lönen en höjdare eftersom jag endast jobbade 5 timmar förra månaden. Folk skickar för lite brev! Ni kanske ska börja skicka mer, masa röven ur stolen eller sängen eller vart fan du nu är och ta en promenad och släng ett brev i brevlådan. Fixa lite jobb åt mig!

Bara två dagar kvar av praktiken nu också och jag får panik. Mina barn kommer lämna stora hål i hjärtat. Såna sötnosar.

Måste få berätta att jag lagat lasagne idag. Blir så nöjd varje gång jag gör det. Den blir ju så god! Dock skulle jag vilja slänga i lite svamp och grönsaker men då skulle ju Pk få sitta och pilla ihjäl sig eftersom han inte äter sånna godaker.

Nu ska jag wowa lite sedan blir det sängen.

PUSS


Pruppis
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback