Finally!

Hejsan folket!

Äntligen är jag tillbaka! Jag ska ta och berätta att vi varit utan internet här i lägenheten i hela 6 dagar! Vi har varit så rastlösa så vi knappt vetat vart vi skulle ta vägen. Jag tror att vi har nött sönder tvn nu iaf.

Måste ju få informera er om att jag just nu håller på med APU. Det är på en förskola här uppe på Södermalm och det är helt galet roligt! Barnen är så roliga och jag leker som en gud. Dock är det mer slitsamt än jag trodde innan. Det är riktigt krävande att vara med småbarn hela dagarna kan jag lova. Ljudnivån är otrolig. Hela förra veckan kom jag i säng runt tio och sov hårt och brutalt.

Helgen har jag spenderat med att bara mysa med Patrik och ta igen mig från jobbet. Det behövdes verkligen samlas ny energi! Idag så har jag varit på en annan avdelning eftersom min var stängd för planering. Det var roligt att träffa andra barn och självklart är jag just nu helt slut efter min arbetsdag. Jag har tur som inte har något postpass idag. Kan lova att när man varit på dagis i nio timmar så är det inte direkt supertaggande att arbeta ett kvällspass på posten. Men vad gör man inte för pengar? Denna veckan blir det jobb onsdag och torsdag.

Just nu håller jag på väntar på riset som är i riskokaren. Det blir ris och kyckling till middag och så har jag tankat förra veckans One tree hill eftersom jag inte kunde se det då. Gud så jag längtat.

Bjuder
på en bild från kryssningen på mig och min fina kusin och bästa kompis Katja Orrell. Hon fyllde 19 år igår och hon är min stjärna i alla lägen. Hon har alltid funnits där för mig och vi är vänner sedan vaggan. Jag älskar henne så grattis i efterskott!



PUSS PÅ ER!
Kommentarer
Postat av: anette

har ni servanet med mitthem som vi eller? :P

2009-02-09 @ 22:54:19
URL: http://anetteforsgren.blogg.se/
Postat av: katja

haha väldigt sexig haha! när ska vi ses då?

2009-02-10 @ 08:39:22
URL: http://zetterbergs.blogg.se/
Postat av: anette

haha ja, massa gånger:P En vecka för ett tag sen, sen helt plötsligt började det bara fungera igen:D

2009-02-10 @ 09:59:15
URL: http://anetteforsgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback