Blackass

Hejhejhej!

Har varit lite snål med att spendera min tid på blogginlägg. Jag ber om ursäkt!

Igår så hade vi party på min praktik och sedan begav jag mig till stan och mötte min syster. Jag var så dödligt nervös. Mitt hår skulle ju klippas men när jag klev ut därifrån så var jag faktiskt nöjd. Min syster blev otroligt snygg och så är det ju faktiskt ganska skönt att vara korthårig har jag märkt. På kvällen bar det av till Bite Line på afterwork med studentconsulting. Vi blev bjudna på tacobuffé och lite öl och så kollade vi på hur Timrå Ik stekte totalt. 8-0 är inte dåligt! Efter det blev det hem och sova.

Idag är det äntligen fredag! Gud så jag har längtat. Jag är så trött i hela kroppen och jag kan knappt bärga mig tills det blir kväll och jag får hoppa i säng och faktiskt sova ut. Dock får man inte ta ut lyckan i förskott. Måste ju ta min trötta kropp och pallra mig iväg till jobbet alldeles snart. Inte alltför taggad men jag får iaf åka bil idag så jag slipper stressa sönder mig själv.

Nu
ska jag pussas lite med min finis innan jag måste byta om.

PUss på er med!

This is my new frill
Kommentarer
Postat av: katja

aa det får vi, för idag ligger jag hemma med världens jobbigaste mensvärk! haha



saknar dig

2009-02-21 @ 17:09:16
URL: http://zetterbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback