Alla hjärtans dag

Kärlek till folket!

Idag är det alla hjärtans dag och kärleken flödar! Blir less på folk som skriver om att man ska älska varandra varje dag. Klart man älskar sina nära varje dag men det är väl endå härligt att ha en speciell dag då man ska visa kärlek? Tänk på dom som har ett superstressat liv och nu har en otroligt bra anledning till att bara varva ner och mysa med varandra. Dom som klagar är dom som är ensamma men det är ju bara att dra ihop ett tjejgäng och mysa med dom. Det brukade vi göra innan jag hade Pk. Dra ihop ett tjejgäng och så svullade vi och grät som galningar till Dagboken som är en av de bästa kärleksfilmerna någonsin!

Gårdagen då. Ja då var jag ju på bio och såg Fredag den 13e. Klart man hoppade till en del men jag är ju ganska lättskrämd, sedan så blir ju skräckisar värre på bio. Det är ljudet som gör det. Det var lite jobbigt dock att dom hade tryckt in så mycket bröst och knulla. Det var liksom bara med för att vara med. Helt onödigt intryckt sådär. Vill man se knulla så kan man ju kolla på andra filmer tycker jag. Man vill inte gå på en skräckis och se tutt och knull. Efter bion blev det massa wow spelande och mys.

Idag har jag varit på stan med syster och kikat. Hittade en supermysig tröja, fina strumpbyxor, ny foundation och så det roligaste av allt är ju att jag signat upp mig som hårmodell. Nu ska jag se till att våga detta. Dom kommer att klippa av minst fem centimeter. Jag som hade planerat att spara ut håret men vafan. Det ska bli kul. En kort ny het frippa och blir det fult får jag dra på mig en snygg mössa tills det växt ut.

Just nu så sitter jag och är äckligt mätt men trots det ska jag hälla upp lördagsgodiset i skålen och ta mig en till bira. Det är snart dags för melodifestivalen så jag hinner kanske klämma in lite bajsning i mitt scehma.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback