Stupid

Självklart
så gick det lite utför i fredags. Jag och Pappo drack vin i mängder, sedan for vi till Linisen och hälsade på. Vi drack tills vi nästan stupade. Pappo bjöd på en del kräks och jag skrattade mest åt hennes veka uppsyn.
Slapp vara bakis under gårdagen tack vare mina tabletter. Avnjöt hockeyn och sedan blev det filmmys med min man!
Den här kvällen kommer att spenderas på posten. Alltid lika mysigt att se vad som hamnat i brevlådorna under helgen.
Vi skulle btw ha tvättat igår.. trodde vi. Pk sa att det var igår. Vi gick ner och slängde in vår tvätt och när vi skulle ner för att hänga den så hade någon slängt ut allt. Det var dyngsurt och självklart hade mannen kikat fel på datum. Vi var en dag efter. Vi har fått hängt kläder i hela lägenheten. KUL!
Over and Out!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback