looking for a new job

är det. Jag har börjat söka lite efter ett nytt arbete. Inget illa om Posten. Helt underbara människor där, vore det inte för dom så skulle jag nog inte ha varit kvar där. Dock så är det så korta pass och väldigt lite jobbande just nu. Känns som att det i vilket fall inte kommer bli förlängning av mitt kontrakt när det går ut i slutet av februari. Vi får se om jag lyckas hitta något tills dess. Jag har ju haft turen att aldrig behövt vara arbetslös så jag hoppas det håller i sig.
Pk verkar ha fått napp på eniro. Han skickade in cv och var där och gjorde ett skrivtest som han klarade. Nu får vi hoppas att de hör av sig till honom. Jag tror att de kommer göra det.
Gårdagen slutade i en massa tjaffs. Inte mellan mig och Pk dock men det gjorde att jag hade svårt för att somna. Satt nog vid datorn till 2-3 innan jag kröp i säng. Är ju endå helt sysslolös på dagarna så so what liksom?
Timrå vann igår. Ville bara lägga till det för att det kändes så skönt!
Kommentarer
Postat av: Emma

Hallå!! Det lär nog lösa sig för er på jobbfronten.. Om ingen vill ha er nånstans så tycker jag synd om dem.. De vet inte vad de missar :) Har du lite och göra på dagarna så kan du ju höra av dig.. Gör inte heller så mycket mer än går runt och ser snygg ut :) Hoppas du kan följa med när Tindra fyller år till veckan! Kramar

2009-12-10 @ 23:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback