helg is what we aim for!

Ah, jobbat sista natten inför helgen. Wünderbra! Det är faktiskt fredag morgon nu och det är -20 grader ute. Ska sova ett litet tag och sedan bege mig till Birsta för att inhandla en julklapp till min Pk. Vad det blir kan jag inte skriva här, inte för att han läser men man vet ju aldrig vem som kan skvallra.
Fick min julklapp idag. En helt ny plattång. Önskade mig en bra eftersom den jag hade innan var från då jag var typ 12 så den funkade typ inte ens. Ska prova den här nya imorn men den har potential för att vara awesome. Btw så fick jag öppna den idag för att jag älskar paket!
Har hunnit med att äta tårta också kanske jag ska nämna. Pk's systerbarn ,Tindra, fyllde nämligen 1år så vi var där och firade lite.
Idag efter Birsta blir det bio, Avatar. Premiär och allting, sånt gillas!
Kisses!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback