bitter

Känner mig i ett slags mellanläge just nu. Precis kommit hem från jobbet där jag spenderat 12h. Jag har hunnit se hur marken fylls av mer och mer snö. Det måste ha snöat minst 3dm inatt! Det är helt underbart. Man känner sig som en liten unge när man plumsar runt där ute.
Bitter blir jag av att det har varit en ganska jobbig postkväll och natt. Det är en killa på posten som har dött. Otroligt sorgligt eftersom han var en sån som spred en underbar stämning på stället. Sedan blev jag lite bitter när jag kom hem och läste att Brittany Murphy har dött..
Ska lägga mig i sängen nu och släppa allt det bittra. Ska fokusera på att det blir en snöfylld julafton och att det bara är 3 dagar kvar dit.
Idag fyller lillasyster 15 år! Helt galet vad tiden går fort. Puss på henne och grattis.
Kisses!
Kommentarer
Postat av: katja

jajamensan, :) det vet du haha! :D

2009-12-22 @ 17:02:49
URL: http://zetterbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback