Avatar

Sov inte länge igår. Vaknade klockan 13 efter 6h sömn, precis som planerat. Åkte ut till Meda Markt där jag köpte Pk's julklapp. Han fick den redan igår så nu kan jag berätta vad jag köpte. Det blev en Braun series 3, rakapparaten som går på reklam ungefär hela tiden. Han ska testköra den imorn eftersom han var nyrakad när han öppnade klappen.
Kvällen bjöd på bio, Avatar. Hade verkligen inga förväntningar alls på den filmen. Trodde den skulle vara halv taskigt gjord och att den skulle vara långtråkig. In my face på det! Filmen var huuur bra som helst. Jag vill också ha en avatar och leva på den sjukt fina planeten. Jag blev helt enkelt galet förälskad. Spännande var den också kan jag lova. Ibland ville jag stå upp och bara skrika ut i biosalongen.
Idag är det Camme-dagen. Vi ska bara mysa och beställa hem pizza. Sånt gillas!
Kisses!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback