Tusen skäl att stanna

Äntligen fredag!

Den här veckan har nästan tagit mitt liv. Skola och jobb varje dag, en riktig no-lifer har jag varit!

Igår så var ja dock på stan med Malin efter skolan, shoppade fast jag inte skulle göra det egentligen men jag använder mig av ursäkten att "jag man måste få unna sig när man jobbade som en jude förra månaden".

Blev lite käk på Bite Line med massa postenfolks och sedan work.

Ska btw få en ny bloggdesign. Om ni vill kika in hur det arbetet går så klicka här och väl på den sidan klickar ni på "works" uppe till vänster.

Nej
nu ska jag kila ut till bussen.. tur jag har en mysig gubbskjorta nu som jag köpte igår. I love it!

You know you love me
XoXo Camme Swe
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback