Surprise!

Fick min efterlängtade överraskning igår. En takida tisha med allas autografer och så ska jag få träffa dom den 13e november om allt går som det ska. Jag blir typ nervös bara av att tänka på att träffa dom. Vad ska man säga? När jag och Pk såg två från takida i ett öltält på Gatu Festen för 2 år sedan så tyckte han att jag skulle g¨fram och prata men jag var för rädd! Jag är så supertöntig! Fick även takidas nya platta. Den är förbokad och kommer komma i brevlådan den 2 september, kan knappt hålla mig!

Har annars jobbat en massa vilket jag även ska göra den här natten.

Idag var jag dum och släppte in en jävla försäljare. Han såg så ung och trevlig ut i kikhålet så jag trodde det var någon Pk kände. Slutade med att han satt och pratade i typ en halvtimme och jag satt och fokuserade på Pk i huvudet: "Inte bra att köpa någon, Pk blir arg" Haha, jag skulle nog ha blivit arg på mig själv också eftersom det var något jävla uppslagsverk som jag antagligen aldrig skulle ha haft använding av eftersom vi faktiskt ever i 2000-talet och har internet som kan erbjuda all information jag behöver.

Pappa var här och fixade min cykel idag. Härligt det ska bli att glida till jobbet inatt!


You know you love me
XoXo Camme Swe
Kommentarer
Postat av: malleh

Åh, riktigt nice! Fan vad snällt gjort av honom :3

2009-08-13 @ 00:13:26
URL: http://santhic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback