kräknatt

Hellu!

Igårkväll så jobbade jag och sedan var det meningen det skulle bli brännboll men det var färdigspelat när jag slutade så det blev till att Nette och Emme hängde på hit och vi kikade på Baksmällan. Den var nice som fan kan jag lova!

Hade fruktansvärt ont i huvudet igår och jag har varit snorig med halsont. Inatt så vaknade jag av att jag mådde fruktansvärt illa så jag har varit uppe och kräkts två gånger. Jobbigast var att magen var så tom så det kom endast galla och det är typ det värsta man kan kräkas.

Idag mår jag ganska hyffsat men jag har endå sjukanmält mig från jobbet, känns som att ifall man har spytt under natten så ska man inte jobba. Får se hur den här dagen går. Jag har inte vågat äta något än för det känns som att om jag gör det så kommer jag säkert att kräkas igen.

Tur jag har en massa Criminal Minds att kika på!

Älskar denna killen, han är så nördsnygg!

You know you love me
XoXo Camme Swe
Kommentarer
Postat av: malleh

Jag tycker det är han som gör hela serien bra :'D

Krya på dig! :)

2009-08-06 @ 12:24:20
URL: http://santhic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback