Jag gillar mys!

Hellu folks!

Torsdagen spenderades med att vi var ute hela förmiddagen med skolan. Hade en dundrande huvudvärk när jag var på väg hem men eftersom jag visste att de sökt efter folk som kunde jobba kvällen så kände jag att det inte var någon idé med att ringa och sjukanmäla sig. Dessutom var jag för sent ute eftersom klockan var runt tre. Blev till att  åka hem, laga mat och sedan trampa ner till work.

Väl där så försökte jag verkligen att kämpa mig igenom kvällen men det är verkligen inte det bästa stället om man har huvudvärk. Siffror och maskiner som låter överallt. Jag gick hem efter två timmar. La mig i soffan och tryckte i mig tre alvedon. Sedan låg jag där tills det var dags att sova.

Igår hadejag inte lust till att göra något alls. Egentligen skulle jag och Pk på fest eftersom Erica fyller 20 idag, gratz till henne!, orkade inte detta så han frågade om vi skulle hyra film och käka god mat. Tyckte det lät mysigt så vi drog ner till stan. Väl inne på videoteket så insåg vi att det inte är så bra att tro att man ska kunna hyra en film när man annars laddar ner. Vi hade sett alla nyheter för flera månader sedan i princip. Det enda som vi skulle ha kunnat hyra skulle vara någon tråkig film så vi åkte hem. VI laddade hem nya Wallander. Jag lagade fläskfilé, Pk tog hand om tvätten och sedan käkade vi och kikade lite friidrott. På kvällen blev det lite tända ljus och wallander. Den var riktigt bra! Jag gillar de nya wallander filmerna! Därefter så kikade vi på Cath me if you can på 5an. Pk hade inte sett den förut och jag gillaren!

Nu ska jag spela wow. Mitt mål är att bli level 80 innan helgen är slut och det borde jag klara redan idag. Köttpuppan ftw!

Grattis som fan slyna!



You know you love me
XoXo Camme Swe
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback