Helgen är här!

Finally!

härligt med helg! Ikväll blir det dock till att säga hejdå till Emme som ska flytta till sthlm, känns lite sorgligt men hon kommer nog att klara sig bra. Hon är en duktig tjej!

Ska snart åka och fika med mamma, ska bli som en belöning för att jag har tvättat som tusan. Har till och med tagit alla sängkläder, då känner man sig bäst!

Imorn så blir det dragracing. Länge sedan jag var där nu. Sist var massa år sedan då jag, Edvin och Makke gled dit i Makkes pappas bil. Det var en nice dag!



You know you love me
XoXo Camme Swe
Kommentarer
Postat av: Linda

förstår det, varför blir jag inte förvånad.. men denna gång var det ett "rykte" som var sant iaf =) tack så mycket!

2009-08-17 @ 14:30:37
URL: http://lillrauta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback