Back on track

Hehehelly!

Igår så var jag inte så pigg så jag orkade inte bjuda er på ett riktigt inlägg.

I fredags så blev det förferre hos Tessi i Skönsmon. Det var riktigt trevligt och jag tror att jag och Pappo blev fullast. Kanske inte så ovanligt att jag är en av de fullaste när det är party? Det blev en taxi in till stan vid kvart i tolv. Vi hängde i öltältet hela kvällen och hade riktigt roligt. Köpte en cider och drack upp min lilla flaska med sprit som jag hade kvar. Just det där sista var egentligen helt onödigt att föda kroppen med men man dricker ju tills det är slut. Tog en taxi hem vid två tiden och fick spendera stora delar av natten med huvudet i toaletten.

Baksmällan igår var brutal. Dock hade jag kräkts så mycket under natten så jag slapp det där med att spy under morgonen iaf så det tackar jag för. Pappo kom hit och så beställde vi bite line och köpte lite godis och chips. Pizzorna kom vid två och vi hade käkatupp dom vid 21. Det tog sin tid.

Vi kollade på massor med filmer, Haunting in Conneticut, Ice age 3 och The last house on the left. Kan säga att den sistnämda filmen tankade vi typ bara för att och den var helt sjukt bra visade det sig! Den var galet spännande filmen igenom. När Pappo drog hem så kollade jag på Edward scissorhands. Den är så bra!

Pk var ju ut igår men han var hemma vid två tiden igår. Han var så söt. Han har fixat en överraskning till mig tydligen. Den har med takida att göra men mer än så får jag inte veta. Han typ grät och liksom "jag blir så jävla glad för jag vet hur glad du kommer bli camilla". Tror ni jag är dödligt nyfiken eller? Kommer att få veta vad det är imorgon kväll. Jag kan knappt bärga mig!

Idag blir det tacos, sedan ska jag börja vandra till jobbet där jag kommer spendera massor med tid, 18-06. Pengarna bara rullar in!

Tänkte ta och visa er lite bilder på hur det såg ut här då vi förlovade oss. Fick dom av Pappo.

Bilder från köket:

Vardagsrummet

Ringarna som stod på nattduksbordet i sovrummet.
You know you love me
XoXo Camme Swe
Kommentarer
Postat av: katja

fyfan vad fint gjort :) jag är så glad för eran skull ska du veta. jag älskar dig kusin vitamin!

2009-08-09 @ 18:31:23
URL: http://zetterbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback