The uninvited

Eftersom jag tycker om att tortera min redan darriga fantasi med skräckfilmer så är jag just nu lite smått rädd. Jag hittade en ny som faktiskt verkade ligga på en riktigt skrämmande nivå. The uninvited heter den.  Övertalade Pk att kika med mig eftersom jag vet hur rädd jag blir av sånt här. Värst blir det nog dock inatt om jag ska upp och kissa. Kommer få tända alla lampor och ta med pojken som sällskap.

Filmen var bra. Den bjöd på ryckningar och till och med ett skrik. Tänker inte avslöja för mycket men jag kan säga att den var värd att se. Me like.

Bjuder på trailern
Kommentarer
Postat av: malleh

Oh, tack för tipset!

2009-04-17 @ 17:26:30
URL: http://santhic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback