Softa

Idag har jag börjat dagen med skola. Blev en massa lekande ute i skogen hela eftermiddagen. Skönt eftersom solen stekte riktigt ordentligt. Efter det blev det lite inhandlande av mat och så har jag och Pk storstädat. Nu är det renare än någonsin! Känns wünderbra!

Imorn så är jag ledig från skolan eftersom grupparbetet redan är färdigt, awesome! Vet inte vad jag ska spendera dagen på. Vet att det är löning och att hela lönen kommer sättas över på Pk's konto. Då förstår ni kanske hur lite jobb jag hade förra månaden. It's a hard life. Tur han älskar mig endå.

Hörde skönaste uttrycket idag som passade mig "Jag är för kort för min vikt"

Btw så vet jag att det är lite brist på bilder men mobilen är inte färdig på lagningen än.

You know you love me
XoXo Camme Swe
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback