Hollywood whore

Godmorgon!

Igår och idag har jag varit fri från skola. Känns helt underbart kan jag meddela. Igår så for jag hem till Ljusta och hälsade på. Hjälpte Pontus med hans tv-spel och fixade med en skoluppgift, drack lite kaffe och snackade skit med Petra. Sedan fick jag med mig en massa bra grejer hem också. Mat och sånt, jag slapp handla, vilket är bra eftersom jag inte ligger åt det rika hållet just nu. Pappa skjutsade hem mig och jag lagade lite kycklingsallad. Pk älskar min kycklingsallad, inte för att sallad är speciellt direkt men oj så gott det kan vara! Efter maten så stressade jag iväg ut och Linda plockade upp mig. Våra vägar bar till possterminalen.

Det var ett slitsamt jobbpass igår. Man har verkligen börjat märka av att det saknas folk. De har så lite folk som möjligt på varje arbetspass och detta gör att vi får slita som djur för att klara stopptiderna. Igår så blev vi till och med lite sena. Skickade iväg alla vagnar vid 22.10 och det ska helst vara färdigt innan 22. Trots utmattning så tog vi ett stopp på Max innan vi for hem. Blev massa prat och lite chili cheese tops. Onyttigt jag vet, men ibland får man unna sig!

Det var ett tag sedan jag vaknade men jag och Pk har legat i sängen och lekt med hans I-phone. Tur jag inte har en sån mojäng för jag skulle totalförstöra den. Haha, man kan dock göra det mesta med den så den är lite småkul. Jag blev tvungen att leka lite med min telefon också.. bara för att den inte skulle känna sig ledsen!

Sexiga va?

Nu ska jag lira lite wow innan jag har tvättid klockan elva. Ska även försöka dra till Friskis och Svettis senare idag med syrran. Valkarna ska gungas!

PYSS
Kommentarer
Postat av: Lina tallberger

Ja det är klart jag kan göra det! :) Fast hon ska åka till gävle snart och imorgon kommer dom hem, kan åka dit imorgon eftermiddag och göra det :) Pussss!! <3

2009-04-03 @ 10:44:12
URL: http://linatallberger.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback