Hearts and minds

Tjo flöjt!

Fan det är fredag redan och jag sitter med ett olidligt sötsug. Varför fick jag för mig att vi ska vara nyttiga? Blaha, det är bara att ställa sig framför spegeln och dallra med magen så kanske suget försvinner... eller? Jag har fan gått från att ha ätit godis varje dag och druckit cola varje dag till att inte äta snask alls. Imorn så händer det dock grejer. Man kan ju faktiskt inte bara vara stenhård mot sig själv utan ibland så måste man unna sig. Pk vill ha pizza och cola imorn. Game on, imorn blir det pizza, cola och så ska jag få ett påskägg. Det är ju faktiskt påsk. Vet sitter inte och snaskar karra? Inte jag ikväll.. men imorn!


You know you love me
XoXo Camme swe
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback