Grillat är godast

Godkväll folks!

Igår så fick jag ett tervligt samtal av min kompis Makke. Var evigheter sedan jag träffade honom och han ville att jag skulle komma till Eriksson och Johanna bara för att ses. Deras lägenhet var inte långt härifrån så jag vandrade ner dit en sväng. En otroligt fin lägenhet och det var även en massa andra gamla ljustafolks där. Hade det riktigt trevligt faktiskt. Så roligt att träffa människor som man inte träffat på länge.

Idag så har jag varit hem till mitt Ljustadalen. Jag och Pk for dit och blev bjuden på grillad smaskig mat och jordgubbar. Riktigt mumsigt måste jag säga. Sedan så blev det massa studs på mattan med Pontus. Härligt väder så allting var supertrevligt. Allt blir liksom bättre när solen steker.

Nu har vi precis kommit hem igen. Fick skjuts av mamma. Nu sitter jag och kikar på Robinson eftersom jag är helt såld på det programmet.

Imorn så ska jag träffa Malin på stan och glassa i solen. "Me like!" som en indian brukade säga.


You know you love me
XoXo Camme Swe
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback