GO with the flow

Morn!

Idag var man uppe tidigt. Kändes konstigt eftersom det är lov men så är det. Jag har varit på ungdomsmottagningen för att se igen så att allt där nere blivit bra. Det hade det. Nu kan vi släppa mitt underliv och leva vidare.

Igår så var jag med mamma och fikade, sedan så tog vi en promenad vid sidsjön och kikade på massa ankor. Zelda älskade ankorna och ville leka en massa men ankorna var inte så sugna på det. Annars så lämnade jag in min mobil på lagning igår så just nu går jag runt med en supergammal nokia. Känner mig smått efterbliven med den faktiskt.

Idag så kommer lillasyster på permis. Mamma ska ringa mig sedan så jag får följa med och möta henne när hon kommer med bussen. Sedan så blir det väl mest till att ta det lugnt. Känner att jag antagligen kommer att vara död ikväll efter en sån här tidig morgon. Imorn så måste jag även kliva upp och tvätta. Sedan tänkte jag nog fara hem och hälsa på en sväng för på fredag drar vi till Solle.

Nu ska jag äta ägg!
Zelda är söt!

Bye
Kommentarer
Postat av: Lina

zelda må va söt, men du är snygg :D !!

2009-04-16 @ 10:22:43
URL: http://linatallberger.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback