Fördjupning

Hejsan!

Min lördag var riktigt rolig. Vi åt massa god mat hemma hos Pappo. Det blev även så att Angelica kom och det var helt awesome eftersom jag inte hade träffat henne på evigheter. Hon är ju gravid och har fått världens sötaste bebismage. Nästan hela kvällen ägnades åt sexsnack. Vi är ganska otroliga på att prata om sex. Tror verkligen att den där myten att killar ska vara de sexgalna inte riktigt stämmer. Eller så är det jag som hamnat med kompisar som är sextokiga. Tur är väl det eftersom vi alltid har så mycket roligt att prata om. När klockan började bli mycket så tog vi bussen in till stan och väl där så blev det o'learys. Drack cider, dansade och hade roligt. Sedan blev det en taxi hem där jag försökte lura Pk att jag inte var så full. Jag var ganska wasted. Men det händer ju inte ofta att jag drar ut så vad gör det?

Igår så var jag självklart bakis. Jag klarar mig aldrig undan den där plågan. Dock blev det bättre mot eftermiddagen och då for jag och Pk hem till my family och käkade middag. Sedan bar det iväg till jobbet. Jobbade som en gud som vanligt och sedan hem till sängen!

Just nu sitter jag och har lite ångest över min fördjupningsuppgift. Den är nästan nästan färdig. Det enda jag behöver är en liten flicka som ska fotografera tre saker hon tycker om. Tror Lina skulle försöka hjälpa mig med detta. Hoppas det blir färdigt idag så jag kan redovisa imorn.

Snart ska jag iväg och inhandla lite mat och senare ikväll blir det posten igen. Kanske har tur och får syn på mitt paket. Då kan jag ju ta med det på direkten. Jag vann clip on löshår på tradera för bara 250 kronor. Puss på det.

Bye
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback