Fairytale

Halloj!

Nu har man klarat av den första skoldagen efter lovet. Lite tungt att jag sov så fruktansvärt dåligt inatt. Drömde sjuka saker och vaknade en gång i timmen. Sånt gör att man känner sig totalt sliten.

Kan ju berätta att den här helgen har bestått av massa öldrickande och spelande. Tack till Jonas som bjöd på mestadelen av alkohol. Det har varit riktigt roligt måste jag säga.

Jag hade planerat att spendera den här eftermiddagen på WoW-spelande men min tid hade runnit ut och jag är mer pank än någonsin. Ligger faktiskt minus på kontot och är skyldig Pk lite pengar så det blir inget av. Den här månaden kommer nog bli den fattigaste månaden någonsin och min stolthet hindrar mig verkligen från att låna pengar. I will make it on my own.

Får kika på hjälp istället. Det brukar få en på bra humör.

You know you love me
XoXo Camme Swe
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback