Cleaning

Hejsan!

Har varit lite för upptagen för att skriva en massa. Jag vill ge ett stort tack till Linisen som hjälpte mig så jag hann få färdigt mitt fördjupningsarbete i tid! Igår var jag på skolan och redovisade mitt arbete. Skönt att vara färdig. Nu under lovet har vi fått som uppgift att rätta någon annans arbete. Får se ur det slutar.

Igår kväll så jobbade jag igen. Fytusan vad tugnt det är att cykla kan jag säga. Man märker att man har tappat all kondis som man byggt upp under sommaren. Gruset gör inte saken bättre. Sedan så stannade jag på macken och pumpade mitt framdäck. Det hjälpte iaf lite. Sedan så har jag ju sån otur att så fort jag kliver ut med cykeln så börjar det regna. Mums på det.

Igår så kom mitt löshår hem till pappa och Petra så jag funderar på att ta en sväng dit idag. jag har ju förtusan påsklov nu förstår ni. Jag har spenderat min första lovdag åt att städa heeeela lägenheten. Det riktigt glänser överallt. Nej nu ska jag laga lite ägg. Har sån fruktansvärd mensvärk så jag måste svulla något.

Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback