Älska mens

Just nu vill jag mest bara avlida.

Igår kväll så trodde jag att jag höll på att bli magsjuk. Hade kramper och Pk fick komma med spyhinken till sängen. Vaknade inatt och blödde som ett djur. Fy tusan säger jag bara. Hade mensen för typ två veckor sedan men håller på att byta P-piller nu så jag skulle ha ett till uppehåll men meningen var att jag inte skulle få mens. Nu blöder jag som en halvslaktad gris och har så ont att jag funderar på att trycka in en köttkniv och skära sönder äggstockarna. Pk har iaf köpt mensgodis till mig. I'm worth it. Jag vill spela WoW men är för fattig.

Blir till att lägga sig i soffan med mensgodiset och filten. Kanske gråta en skvätt och ha WoW abstinens.

You know you love me
XoXo Camme Swe
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback