Äckel

Jag tycker inte om att bli äcklad av människor men ibland blir man det.

Läste den här bloggen http://sanningenmastefram.wordpress.com/
Måste säga att jag mår dåligt hur man kan sitta och skriva hur man hatar bögar och sitta och trycka ner folkgrupper och tro att man har Gud på sin sida. Jag tror inte på Gud själv men om jag skulle föreställa mig min Gud så skulle det vara en Gud som accepterar alla och jag tror inte han skulle ge någon enstaka person rätten att dömma andra. Tur att jag inte tror på Gud för nu kan jag utan dåligt samvete spy ut mitt äckel över dessa bloggare.

Fy fan
Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har ingenting emot homosexuella alls, men naturen säger inte att man ska ligga med sitt eget kön.

2009-04-26 @ 00:41:14
Postat av: Camme

Naturen säger väl ingenting! Djur i naturen parar sig med sitt egna kön varje dag :p

2009-04-26 @ 09:55:28
URL: http://camillagarefelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback