Under my skin

Gårdagen spenderades med hockey.
Känslan av den första matchen var hur underbar som helst.
Att vi sedan gick därifrån med en vinst efter ett onödigt spännande slut kunde inte kännas fel.
Jobbade sedan natten  vilket gick hur fort och lätt som helst efter en sån skön kväll.

Idag blev jag väckt av min stjärna.
Har varit på stan och kikat ochb handlat fläskifilé som vi nyss ätit.
Nu är det dags att lägga sig för att njuta i soffan.
Om en kvart börjar dataförbudet.

Imorn ska jag åka för att hälsa på syster på det nya hemmet hon bor på..
Kommer nog bli fint.

Tjing

Kommentarer
Postat av: katja

hoppas ina får det bra på det nya stället nudå :)



du är min finis!! :D

love you giiiirl

2008-09-20 @ 11:44:45
URL: http://zetterbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback